بهترین هتل های 5 ستاره ایتالیا
نوشته شده توسط : triptravel

ایتالیا یکی از کشور های توریستی در کل دنیا است و این به دلیل جاذبه های بسیار دیدنی این کشور است که هر ساله افراد زیادی را به سمت خود می کشاند. ایتالیا علاوه بر آثار باستانی بی نظیرش دارای طبیعتی بسیار بکر است. اگر می خواهید تجربه ای متفاوت در کشور ایتالیا داشته باشید و هتل های پنج ستاره ی آن را بیشتر بشناسید بهتر است در این مقاله مارا همراهی کنید. همچنین میتوانید برای تهیه بلیط هواپیما به سایت سفیران مراجعه فرمایید.

 

 

Le Sirenuse

هتل له سیرنوس / پوزیتانو

 

در مرکز شهر پوزیتانو هتلی با نام له سیرنوس در فاصله 200 متری از ساحل دریا قرار دارد. از جمله امکانات این هتل می توان به داشتن مکانی برای خوردن صدف های دریایی تازه، رستورانی پنج ستاره، اتاق های زیبا با بالکن های خصوصی، استخر مجانی برای شنا در هر فصل سال و باشگاه بدنسازی اشاره کرد. اتاق های هتل بسیار جادار، زیبا و دارای تهویه متبوع هستند از دیگر مواردی که به آن می توان اشاره کرد، تم سفید و دیزاین مدیترانه ای اتاق ها است که می تواند حس و حال خوشی را برای ما رقم بزند. اتاق ها مجهز به تلوزیون ال سی دی و پخش کننده بلوری، دمپایی رو فرشی بسیار نرم و رو تختی های بسیار تمیز و خوشبو هستند. از اوایل فصل بهار تا تابستان اگر به شهر پوزیتانو و هتل بسیار زیبای له سیرنوس سفر کنید می توانید با اجاره قایق هایی که در آن مکان قرار دارند یک تجربه جذاب و خاطره انگیز قایق رانی را داشته باشید. مرکز سلامت هتل له سیرنوس دارای سونا، جکوزی و مکانی برای ماساژ بدن است. فرودگاه ناپل کاپودیچینو و ایستگاه قطار در فاصله ی 60 کیلو متری این هتل قرار دارد. شهر سورنتو در فاصله 16 کیلومتری شهر پوزیتانو است و شما با ماشین تقریبا در مدت زمان 40 دقیقه می توانید به شهر آمالفی برسید و از طبیعت بکر آن دیدن کنید.

 

 

Adler Spa Resort Dolomiti

هتل تفریحی-آب درمانی آدلر دولومیتی / اور تیسی      

 

در صد متری کوه های آلپ هتل تفریحی-آب درمانی قرار دارد که علاوه بر مکان هایی برای تفریح،  مرکز آب درمانی آن که شامل استخر و وان های آب گرم، سونا و جکوزی است بسیار معروف است. اتاق ها جادار، راحت و بزرگ هستند، مبلمان و کفپوش ها چوبی احساس کلبه های چوبی روستایی را به ما منتقل می کنند. تراس های این اتاق دارای منظره ی بی نظیر از کوه های آلپ ، طبیعت سرسبز و بی نظیر شهر اورتیسی هستند. این اتاق ها مجهز به تلوزیون های ال سی دی با دسترسی شبکه هایی از کل دنیا هستند، از دیگر مزایای آن دسترسی به اینترنت رایگان است. اطراف هتل مکان های بسیار بزرگ و سرسبزی برای دوچرخه سواری یا بازی بچه ها وجود دارد. در میان کوه های آلپ می توانید اسکی کردن را تجربه کنید یا با برف بازی اوقات خوشی را با خانواده یا دوستان خود بگذرانید.

 

 

La Villa del Re

هتل لاویلا دل ر – مخصوص بزرگسالان

 

ین هتل در مجاورت دریای مدیترانه قرار دارد و ساکنان آن می توانند از خدمات ورزشی متعدد اش استفاده کنند. از دیگر ویژگی های هتل "لاویلا دل ر"  استخر رو باز، کافه و رستوران های متعدد آن است. تمامی اتاق ها و سوئیت ها مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی، آنتن ماهواره و جعبه کمک ها اولیه اند. بوفه ی هتل برای صبحانه، شیرینی و ظرف های مزه رنگارنگ و خوشمزه ای را آماده می کند تا بتوانید روز خود را با انرژی بسیار زیادی آغاز کنید. برای اینکه از دریای مدیترانه لذت بیشتری ببرید می توانید با امکانات این هتل در سفر خاطره انگیزتان قایق رانی، غواصی، اسنوکر را نیز تجربه کنید.

 

 

Relais La Corte dei Papi

هتل کورتا دی پاپی / کورتونا

 

اگر به دنبال هتل های فول لاکچری با تم کلاسیک هستید یکی از پیشنهاد ها به شما می تواند هتل کورتا دی پاپی باشد. فاصله ی هتل تا شهر کورتونا با ماشین کمتر از ده دقیقه زمان می برد، مهمانان می توانند در مسیر شهر تا هتل از منظره بسیار زیبای کوه های توسکانی و فضای بی نظیر آن لذت ببرند. مدیران ارشد و سرمایه گزاران با مخارج بالایی که برای  هتل به عمل آورده اند توانسته اند مخاطبان لوکس پسند خود را شیفته ی هتل کورتا دی پاپی کنند. دیوار های هتل تداعی کننده دوره رنسانس هستند و آثار نقاشان برجسته ای بر روی دیوار ها، زیبایی دو چندانی را به  کل ساختمان بخشیده است. این هتل در باغ سرسبز خود فضایی برای آفتاب گرفتن، شنا کردن در استخر و ریلکس کردن در تاکستان های انگور یا درختان زیتون دارد. هتل کورتا دی پاپی دارای غذاهای بسیار خوشمزه مخصوص افراد گیاه خوار و نوشیدنی هایی با طعم های بسیار طبیعی است.

 

 

Castello Banfi - Il Borgo

هتل کاستلو بانفی/پوگیو آله مورا

 

اگر به دنبال فضایی آرامش بخش در دل کوه ها و دشتستان های سرسبز هستید بهتر است از این هتل دیدن کنید. این هتل دارای امکاناتی مانند استخر، مکانی برای آفتاب گرفتن، سالن ورزش و اسب سواری است. هنگام ورود به هتل و دیدن مناظر آن احساس می کنید وارد اقامتگاه پادشاهان رومی شده اید، دیوار های سنگی، ساختمان هایی که تأثیر پذیرفته از دوره رنسانس هستند، صندلی های قدیمی، لوستر های عتیقه آن می تواند حال و هوای نوستالژی را در شما ایجاد کند. اتاق ها بسیار زیبا، بزرگ، دارای تمی سفید و سبکی مینیمال هستند. نزدیکی هتل زمین های کشاورزی و درختان میوه ی زیادی وجود دارد که با پیاده روی در این مکان ها می توانید تمام انرژی های منفی و تنش هایی که در شهر های شلوغ با آن سر و کله زده اید را از خود دور کنید و به آرامش ذهنی برسید.

 

 

Alpenroyal Grand Hotel Gourmet & Spa

هتل تفریحی_درمانی آلپن رویال / سلوا دی وال

 

از ویژگی های هتل آلپن رویال می توان به داشتن سه باشگاه سلامت، استخر، سونا، جکوزی اشاره کرد. اتاق ها و سوئیت ها دارای تمی لاکچری و مدرن با جزئیات طرح های سنتی هستند. کفپوش های اتاق ها و سالن چوبی اند تا سرما به داخل ساختمان نفوذ پیدا نکند. هر اتاق دارای تلوزیون با شبکه های مختلف از سراسر دنیا و دسترسی اینترنت به صورت رایگان است. اسکی کردن میان کوه ها یکی از تفریحاتی است که در فضای روبه رو این هتل می توانید تجربه کنید.

 

 

بهترین هتل های 5 ستاره ایتالیا

 

 





:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو بلیط هواپیما , خرید بلیط هواپیما ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: